دوره آیلتس تضمینی گلوکال کالج!

برگزاری دوره های تخصصی آمادگی آیلتس با تیم متخصص به منظور توانمند‌سازی و منطبق با نیازهای فردی و طراحی دوره منحصر به فرد

پخش ویدیو

معرفی دوره‌های آیلتس

دوره آیلتس گلوکال کالج دوره آماده سازی برای آزمون آکادمیک آیلتس می‌باشد. ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این دوره و برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیق در آن، این امکان را برای داوطلبین فراهم کرده است تا بتوانند خود را برای کسب نمره بالاتر در آزمون آیلتس آماده کنند. محوریت اصلی دوره آیلتس گلوکال کالج، یادگیری است که این مهم با پشتیبانی مستمر و دقیق زبان آموز توسط گلوکال کالج انجام می‌شود تا یادگیری را برای او هدفمند و لذت بخش کند. در طول دوره نیز، متخصصین ما در حوزه آموزش زبان ویژه آزمون IELTSE زبان آموز را برای رسیدن به کسب نمره بالاتر در این آزمون یاری می‌دهد.

ما در گلوکال کالج با بهره‌گیری از سیستم منحصر به فرد ECCS (سیستم آموزشی حمایت‌گر خلاق) به خود می‌بالیم که مسیر را برای داوطلبان آیلتس هموارتر کرده‌ایم. رویکرد اصلی گلوکال کالج، ارتقا سطح زبان عمومی متقاضیان جهت تقویت مهارت‌های چهار گانه Speaking / Reading / Writing و Listening می‌باشد.

نوع دوره : آمادگی آزمون آیلتس آکادمیک

محل برگزاری : گلوکال کالج – تهران

شیوه برگزاری : آنلاین و حضوری 

شروع دوره : متغیر 

وضعیت ثبت‌نام : باز است

نوع کلاس‌ها:

  • نیمه گروهی
  • خصوصی و نیمه خصوصی

دوره‌های آمادگی آیلتس گلوکال کالج

دوره IELTS

دوره آمادگی آزمون آیلتس گلوکال کالج یک دوره مدون و برنامه ریزی شده‌ای است که در 8 ترم ارائه می‌شود. طول مدت هر ترم یک ماه و نیم است و در قالب 90 جلسه صورت می‌پذیرد. دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس با توجه به تعیین سطح متقاضی بررسی و برنامه‌ریزی می‌شود.

دوره PRE-IELTS

دوره پیش نیاز آیلتس مناسب افرادی است که با توجه به عملکرد آنها در آزمون تعیین سطح، سطح زبانی مناسبی برای ورود به دوره‌های آیلتس ندارند و نیازمند گذراندن دوره پیش نیاز آیلتس در گلوکال کالج یا همان Pre-IELTS هستند. طول مدت دوره پیش نیاز آیلتس، 60 جلسه 90 دقیقه‌ای است که در قالب 2 ترم ارائه می‌گردد. این دوره شامل دوره‌های A1 و Intro می‌شود.

i6

چرا دوره آیلتس گلوکال کالج

  • دسترسی به منابع استاندارد آنلاین و آفلاین
  • مصاحبه و تمرین های فردی Face to Face
  • نظارت و ارزیابی مستمر و جلسات آسیب شناسی
  • برنامه های اختصاصی درسی به همراه پلنر
  • نظارت و ارزیابی مستمر بر اساس سیستم آموزشی

آزمون های شبیه سازی Mock Exam

یکی از نقاط قوت گلوکال کالج برگزاری آزمون‌های متعدد MOCK در طول برگزاری دوره آیلتس می‌باشد. در تمام دوره‌ها، دپارتمان ارزیابی در گلوکال کالج به صورت کاملا فعال و مستمر عمل می‌کند. برگزاری این آزمون‌های شبیه سازی شده به زبان آموزان این فرصت را می‌دهد که بتوانند خود را در موقعیتی کاملا شبیه آزمون اصلی آیلتس قرار دهند. از آنجایی که آزمون آیلتس آزمونی است که در بازه زمانی 3 ساعته برگزار می‌شود، برای موفقیت در این آزمون زبان آموز و متقاضی نیازمند تمرین‌هایی است که او را برای حفظ تمرکز بیشتر در آزمون آماده کند.

i5
i2

جلسات رفع اشکال و پشتیبانی

دپارتمان نظارت در سیستم آموزشی ما در گلوکال کالج (ECCS: Education Caring Creative System) یکی از ارکان اصلی مجموعه به شمار می‌آید. نظارت مستمر و پیشبرد فرآیندهای آموزشی براساس آسیب شناسی و بهبود فرآیندها، از جمله وظایف مهم بخش نظارت می‌باشد. اساتید نظارت ما با برگزاری جلسات رفع اشکال اختصاصی فضای کاملا تعاملی را برای زبان آموزان فراهم می‌کنند. آنها در حقیقت ناظر اصلی بر روند یادگیری زبان آموزان هستند و با توجه به نقاط ضعف و قوت زبان آموزان و با ارائه توصیه‌های منحصر به فرد و کاملا اختصاصی، فرصتی مناسب را برای رفع چالش‌ها در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهند.

فضای آرام و آکادمیک

گلوکال کالج فضایی آکادمیک و در عین حال تعاملی برای زبان آموزان فراهم کرده است. محیط فیزیکی کالج محیطی عالی و مطلوب برای زبان آموزان است که خود به بهبود روند یادگیری آنها کمک می‌کند. کلاس‌ها یا به صورت گروهی چهار نفره و یا به صورت کلاس‌های خصوصی برگزار می‌شود و این موضوع به ویژه برای شرایط کرونا که سلامت افراد در اولویت قرار دارد، بسیار مهم است. از طرفی تهویه مناسب کلاس‌ها نیز به سلامت محیط آموزش در کالج کمک می‌کند.
زبان آموزان برای تعامل بهتر با یکدیگر و یا برای تبادل اطلاعات زبانی خود می‌توانند از فضای روف گاردن با جاذبه خاص در مجموعه استفاده کنند.

i4

تکمیل فرم درخواست مشاوره

و یا تماس مستقیم با ما

منابع اصلی و تکمیلی دوره‌های آیلتس

یکی از عواملی که باعث سردرگمی داوطلبین آزمون آیلتس می‌شود و اکثر اوقات هم آنها را از رسیدن به نمره مطلوب باز می‌دارد، وجود منابع متعدد و کثرت تنوع این منابع در بازار و سایت‌های آیلتس می‌باشد. انتخاب درست منابع همراه با نیاز سنجی برای زبان آموزان در سطوح مختلف، به عنوان یک ویژگی رقابتی در دوره‌های آیلتس گلوکال کالج به شمار می‌آید.

i7

اهداف مهم دوره

ارتقا سطح دانش زبانی زبان آموزان

بهبود مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی

آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس

آشنایی با زبان انگلیسی آکادمیک

تحصیل و مهاجرت در کشورهای انگلیسی زبان

آمادگی برای تدریس زبان انگلیسی

آزمون تعین سطح گلوکال کالج

شرکت در آزمون تعیین سطح یک روش اصولی و هدفمند برای شروع یک دوره آموزشی می باشد . مهمترین ویژگی آزمون تعیین سطح استاندارد بودن آن است که به صورت شفاف سطح دانش زبانی افرادرا مورد بررسی قرار می دهد و خروجی آن اطلاعات درستی به شما دهد. گلوکال کالج به صورت کاملا رایگان این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند به صورت رایگان در تعیین سطح آیلتس شرکت کنند.

تعین سطح حضوری

فرد متقاضی با حضور در کالج و شرکت کردن در آزمون تعیین سطح Mock، در کلاس مناسب با سطح زبانی خود ثبت نام می‌شود. مدت زمان شرکت در آزمون تعیین سطح با احتساب وقت آماده سازی کارنامه آزمون 3 ساعت است. افرادی که نمره آزمون تعیین سطح آنها زیر نمره 3 باشد در دوره‌های Pre-IELTS ثبت‌نام می‌شوند.

تعین سطح آنلاین

تعیین سطح آنلاین در پلتفرم آنلاین کالج انجام می‌شود و شامل 3 بخش تست‌های چهارگزینه‌ای برای سنجش واژگان و گرامر، Speaking و Writing می‌شود. مدت زمان آزمون آنلاین 90 دقیقه می‌باشد. در صورت تشخیص فرد ارزیاب و در صورت حضور زبان آموزان در کالج، تست Listening و Reading این افراد در فرصتی دیگر برگزار می‌شود.

اساتید دوره

maryam 4

مریم حیدرزاده

استاد و مدرس آیلتس

khosravi

بهرنگ خسروی

استاد و مدرس آیلتس

en1

زهرا اسدبیگی

استاد و مدرس آیلتس

سوالات متداول

خیر برای شرکت در آزمون اصلی باید به مراکز برگزاری آزمون مراجعه کنید.

ما در گلوکال کالج دوره‌ها را با رویکرد تضمینی و عملی تا نمره 6.5 آیلتس پیش می‌بریم.

خیر؛ هزینه پرداختی اولیه شما شامل جلسات خصوصی نظارتی نیز می‌شود.

بله؛ این کلاس‌ها با تشخیص کارشناسان نظارت و ارزیاب برگزار می‌شود.

بله. با تشخیص بخش ارزیابی این امکان وجود دارد.

در شرایط فعلی و برای حفظ سلامت افراد، کلاس‌ها نیمه گروهی و به صورت 4 نفره و همچنین به صورت خصوصی برگزار می‌شوند.