ورکشاپ گرامر پیشرفته آیلتس گلوکال کالج


مخاطبان دوره:

پخش ویدیو

معرفی ورکشاپ گرامر آیلتس

ورکشاپ گرامر پیشرفته آیلتس گلوکال کالج به‌طور خاص برای کسانی طراحی شده که از سطح بالایی در دستور زبان انگلیسی برخورداراند و به‌‌دنبال افزایش proficiency و fluency خود و استفاده از ساختارهای پیچیده‌تر زبانی هستند. هر جلسه از ورکشاپ شامل سه مرحله است.

در بخش اول مطلب آموزشی به زبان‌آموزان ارائه می‌شود.

در بخش دوم زبان‌آموزان با تمرین و فعالیت های گروهی توانایی خود را در تولید محتوا گسترش می‌دهند.

در بخش سوم زبان آموزان ترغیب می‌شوند که در قالب متن و فایل صوتی یا چندرسانه‌ای، موضوعاتی را که فراگرفته‌اند به کار بگیرند.

نوع دوره : وورکشاپ گرامر پیشرفته

محل برگزاری : گلوکال کالج – تهران

شیوه برگزاری : حضوری 

مدت دوره : 21 ساعت شامل 7 جلسه 3 ساعته

وضعیت ثبت‌نام : باز است

نوع کلاس‌ها:

  • نیمه گروهی

تکمیل فرم درخواست مشاوره

و یا تماس مستقیم با ما

i6

جلسه اول: الگوهای جمله‌سازی (sentence patterns)

ورکشاپ گرامر آیلتس با اساسی‌ترین موضوع یعنی الگوهای جمله‌سازی در زبان انگلیسی آغاز می‌شود که مفاهیم آن ممکن است آشنا یا تکراری باشد. اما دانستن قواعد آن به‌طور کامل و صحیح، پایه‌ای قوی برای پیشرفت زبان‌آموز فراهم می‌آورد.

جلسه دوم: زمان‌ها (tenses)

زمان در زبان انگلیسی، موضوع سختی نیست، اما دارای تنوع است. زبان‌آموزان برای تقویت هر چهار مهارت (صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن) باید بر زمان‌ها و کاربرد صحیح آن‌ها تسلط کافی داشته باشند. در این جلسه به این موضوع و پیچیدگی‌های آن پرداخته می‌شود.

i5
i2

جلسه سوم: ساختار جمله‌ها (sentence structures)

در زبان انگلیسی، چهار نوع جمله شامل جمله ساده (simple sentence)، جمله پیچیده (complex sentence)، جمله مرکب (compound sentence) و جمله مرکب-پیچیده (compound-complex sentence) وجود دارد که زبان‌آموز برای بیان ایده‌ها و استدلال باید به‌خوبی از آنها استفاده کند. در این جلسه به انواع این ساختارها و کاربردشان پرداخته می‌شود.

جلسه چهارم: جمله‌واره‌ها (clauses)

جمله‌واره‌ها در زبان انگلیسی سه نوع هستند. در پی موضوع جلسه قبلی و در راستای تکمیل آن، زبان‌آموزان باید این سه نوع جمله‌واره (وصفی، اسمی و قیدی) را به‌طور کامل یاد بگیرند و در جای صحیح به کار ببرند.

i5
i2

جلسه پنجم: عبارت‌ها (phrases)

جلسه پنجم: عبارت‌ها (phrases)
عبارت‌ها در زبان انگلیسی کاربردهای گسترده‌ای دارند و نقش‌های متنوعی را ایفا می‌کنند. برای بیان ایده‌های پیچیده‌تر و بالا بردن توانایی درک شنیداری و خواندن، زبان‌آموزان باید با این موضوع و جنبه‌های مختلف آن آشنا باشند که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

 

جلسه ششم: کوتاه‌سازی (reduction)

در زبان انگلیسی، جمله‌واره‌ها را می‌توان در مواردی با حذف و یا تغییر برخی کلمات، کوتاه و به عبارت تبدیل کرد. این کار به کوتاه‌تر شدن یک جمله و فهم آسان‌تر آن کمک بسیاری می‌کند. در این جلسه، روش‌های مختلف کوتاه‌سازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

i4
i2

جلسه هفتم: حروف تعریف (articles)

یکی از موضوعات بسیار مهم پس از بررسی قواعد اصلی، تسلط بر استفاده صحیح از حروف تعریف است. استفاده نابه‌جا از حروف تعریف، نه تنها خطای دستوری محسوب می‌شود، بلکه موجب ابهام نیز می‌گردد. زبان‌آموزان باید کاربرد حروف تعریف برای اسم و یا عبارات هم‌ارز اسم را به‌درستی بداند تا بتواند منظور خود را به‌طور واضح و درست بیان کنند. در این جلسه به بررسی حروف تعریفی که برای هر اسم یا عبارت هم‌ارز اسم نیاز است می‌پردازیم.

اساتید دوره

maryam 4

مریم حیدرزاده

مدرس آیلتس

khosravi

بهرنگ خسروی

مدرس آیلتس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز دارید؟ تماس با ما