جشن آغاز سال تحصیلی ۲۰۲۱ در گلوکال کالج

آنچه در این مقاله می‌خوانید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مراسم شروع دوره‌های MFP و IMAT گلوکال کالج در سال تحصیلی 2021-2022 روز 24 مهر 1400 در گلوکال کالج برگزار شد. در این مراسم، دانش‌پذیران این دوره‌ها و والدین‌شان حضور داشتند.

سخنرانی مدیریت گلوکال کالج

خانم دکتر ثمین حاتمی، مدیر گلوکال کالج، به دانش‌پذیران دوره‌های جدید خیرمقدم گفت و نکاتی را درباره این سال تحصیلی مهم به آنها یادآوری کرد. دکتر حاتمی به اهمیت کار گروهی و کمک به یکدیگر و نقش آن در یادگیری بهتر و پیشرفت علمی دانش‌پذیران اشاره کرد و از دانش‌پذیران دعوت کرد که با تلاش و پشتکار گروهی، این سال تحصیلی سرنوشت‌ساز را در کنار هم با موفقیت پشت سر بگذارند.

سخنرانی نماینده گروه نظارت و ارزیابی کالج

آقای دکتر سهراب نیک‌آذر نیز در سخنرانی کوتاهی ابراز امیدواری کرد که دانش‌پذیران امسال نیز مانند فارغ‌التحصیلان سال‌های گذشته، با موفقیت خود در تحصیل پزشکی به سفیران و نمایندگان گلوکال کالج در دنیا تبدیل شوند. دکتر نیک‌آذر سپس سیستم آموزشی ECCS گلوکال کالج را به‌طور مختصر معرفی کرد و نحوه انجام نظارت و ارزیابی در این سیستم را توضیح داد. ایشان همچنین به این موضوع اشاره کرد که با برنامه اختصاصی و مجزایی که در این سیستم آموزشی برای هر دانش‌پذیر طراحی می‌شود، دانش‌پذیران می‌توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند و با آگاهی بیشتری در جهت پیشرفت تحصیلی خود گام بردارند.

دانش‌پذیران و خانواده‌های‌شان در مراسم صبحانه با یکدیگر، اساتید و دیگر اعضای خانواده گلوکال کالج آشنا شدند و با بریدن کیک، آغاز سال تحصیلی را به امید موفقیت جشن گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *